Veckan börjar med Måndag

Hej

Skola idag- som vanligt då! Syslöjden var bara skiit idag! Gör väska och AHH, guud så irriterande!
 Gjorde en ficka till väskan. Först blev den bra, men den var lite sned så det skulle jag fixa till. Upptäckte sedan när jag var som gladast att fickan var upp & ner.
Upptäckte seenare att jag hade sytt fast fickan i ett annat tyg. Suurt! Jag hade planerat att jag skulle ta med min väska till Florida,  som är om 3 veckor(19 dagar <3)   Men självklart inte, jag fick inte det. Efter ett tag suckande och tysta
förolämpningar mot mina lärare så slutade lektionen och jag gick där ifrån med trådar över hela mig! Suuuurt,igen!!
På svenskan tittar vi på Irene Huss - Tatuerad Torso
Bläää!!! de köttar fan varandra!Typ.
Jag var nära på att spy i Annas knä när man fick höra att de sågade av armar & ben!
Fy!

Kom hem och missade bussen till baletten. kom hem igen, läste skvaller-blaska om en ointressant Anna Book!
Mamma målar mitt rum nu (ÄNTLIGEN!)
Hon thjatar över att jag måste göra min läxa nu, och självklart måste det göras! Engelsk prov imorgon!! Suuurt, iGEEEEEEN! Haha!

Okej, Ciao

På väg hem från bussen upptäckte jag att det börjar bli Höst
HöstenHöst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0