Dagen

Hejsansvejsan
Dagen började med att jag vaknade runt 10, men jag har vaknat ett par gånger under natten bara för att det är iskallt på mitt rum. Men jaja, jag tog en dusch och sen en skål flingor. Låg och drog framför tvn och när klockan var ungefär 12 så plattade jag håret som var lockigt, (som det alltid blir när jag duschar=/ ) så det var extra jobbigt att få till det platta så pappa fick bli en extra hand när det gällde "bakhuvudet".   Sminkade mig och vid 2 så tog jag cyklen till Julia, där Linnea och Tova väntade. Tittade på en riktigt sjuk film, Romeo & Julia. Med Leonardo Dicaprio.
Såg typ i en halvtimme och sen gick vi in på Julias rum. Jo föresten, vi åt våfflor, retades hela tiden med Julia, att hennes våfflor blir för tunna och ljusa..Men de var goda! =P
Efter middagen m.familjen så berättade mamma och pappa om sin ekonomi och sina inköpningslistor, sen de flyttade ihop. Låter sjukt.

Nu ska jag sova, skola imorgon!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0