Hejhej

Hej

TråkigtTråkigtTråkigtTråkigt..... Ja ni förstår, Anna åkte hem för att hon inte mådde bra, så jag blev ensam! =(
På maten träffade jag ett par underbaringar, Julia & Linnea! Sjukt skoj,haha, äcklig tomatsoppa var det idag. Förstår inte hur man kunde vara galen i det förr?! "/

I skåpet hittade jag en uppiggande lapp från 7:an (Går i 8:an nu)

If I have a bad day, you always make it better
Bella!

If I have a bad hairday, you always make it better
Wella!

                               Av:Linnea

Mitt smeknamn är Bella, fattar ni? Haha   ; P

Det är väl tur att det finns människor som bryr sig om mig! Haha

Har precis gjort klar min matteläxa som jag hade till idag men glömde att göra, och jag har en sådan tur att hon inte blev arg och gick och skvallrade till de andra lärarna!
Kränger i mig choklad och vanilj glass med kolasås och BANAN! AH! Gott!
Medan mamma & syster har åkt och tränat i Ystad så sitter jag vid datan och blir fet och onyttig!
På idrotten sprang vi hundra-meter och jag sprang på 15,89 tycker det är bra, halva klassen skolkade så det var bara 12 st på idrotten, och de flesta gjorde inte så mkt. Vi stötte kula och hoppade längdhopp också.
Ja, nu ska jag proppa i mig resten av glassen och sedan ta en cykel-tur med Wilma-Pilma.(Irländsksetter)
Fick precis ett SMS av Anna och hon kommer inte imorgon, Feber! Jippi! Teknik ensam! No!!

IsabellIsabell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0