Otroligt sockersugen

Hej bloggen!

Jäg är fruktansvärt lack på tåg!!
Jag och mina 3 kompisar Juli & Linnea & Tova skulle till Malmö imorgon. Eftersom jag slutar redan 10.50 på fredagar och de slutar halv 2, så jag skulle åka med mamma upp till tåget för hon skulle handla men det går ett tåg typ en kvart eller ngt sånt innan de slutar,och de kan inte sluta tidigare och nästa går en timme senare! BLÄÄÄ!!
Får se om det blir ngt i helgen, jag ska ha kläder! I WILL!
På tal om will så titta på youtube på Connie Talbot-I will alyaws love you! Sjukt gulligt..
Titta på Killer whale attack a women! Fy fan!
Var i Florida förra året och då tittade vi på späckhuggare det avr riktigt fint.Sea World.
Men denna videon är bara läskig, men det är ju inte där, på Sea World alltså!
Julia jävlades precis med mig på MSN..Hon skickade en länk till med en haj film, på Youtube.

Det första jag såg var en annan film med en en stor blodig hajkäft mot en..Jag skrek och stängde ner hela sidan! Usch! Jag bara - Jävla H*ra, försöker du skrämma livet ur mig!? =S
Hon bara- Japp( och en stolt smileys )   ( Hon är stord! =O )
Nu pratar Julia och jag Gangsta-språket på Msn! 

Nu måste jag göra min matte-läxa, den som mamma redan tror att jag har fixat. Oops!

              See you later 
         Ciao
              Godkvällgodnatthejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0