Många dagar

Det var ett tag sedan jag skrev. Jag har inte haft tid eller bara inte orkat sätta igång denna tröga data!

Balett:
Måndag: Skola sedan fort hem, proppade i mig makaroner och sedan buss till Ystad. Hade läxor så det blev gjort på bussen. Smart att de har små bord på sätena på bussen(HAHA) jaaa...jag skulle dansa balett alltså! =D

Rosa eller blåa blommor:
Tisdag: Skola. Kom hem och fick beskedet att jag skulle träna med mamma & syster även om idrotten började ge träningsvärk, som jag hade haft ca. 1 timme innan.
VarmVarmvarm det är ordet. Väldigt jobbigt!
Kom hem, duschade och tittade sedan på Maria Wern - Främmande fågel.
Tv n funkar inte för det är ngn satellit-grej eller ngn störning så hela tvn dampar sig hela tiden! Ursäkta ordvalet!
Pappa ville att jag skulle stänga av tvn och ha den typ som "prydnad". Så jag bara sa till min syster som stod bredvid honom: - Sara, ska vi har rosa eller blåa blommor?
WOOW, snacka om att mina föräldrar blev arga på mig, vet inte vfr?
(Rosa eller blåa blommor på tvn Haha, gud vad rolig jag är!) X=)
 
25 öre st= vilket fynd!
Onsdag: Skola, ovanligt eller?           Tittar på Irene Huss  Tatuerad Torso,    på svenskan, inte så intressant med har inget annat att skriva.
Ja juste, hörde ett katt ljud på tvn precis och det fick mig att börja tänka på att jag har hälsat på Julias kattungar som bara blir fler och fler hela tiden. Mamman har gömt dem och sen kommer hon hela tiden med två &två. Nu verkar det vara stopp, 6 katter att mätta är det. Utekatter. SÅÅÅÅÅ SÖTA, En heter Travolta John och en Nicholas Cag..Haha omg. =D Julia och jag har döpt dem försesten. Travolta John fick sitt namn bara flör han har en sådan stor och vit haka! Haha så fruktanvärt söt.

Anna och jag har handlat smart idag, vi har köpt 4 små frukt kolor på Coop för bara 25 öre st! Woow..Haha alla retas med oss bara för att vi inte köper Coca Cola med en fet nougat eller ngt sådant onyttigt! Vi är stolta iaf!

Ciao! Ha det bra! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0