Känner mig en aning trött

Känner mig en aning trött är överksriften i kväll och det stämmer bra, det är mörkt i hela huset och tagenterna ekar när jag trycker på dem. Lyssnar på musik på Youtube, i mina hörlurar från USA-resan.
Delta var flygbolaget(det heter väl så?) Jaja, ehm, det var jätte bra. Man fick en liten påse där innehållet löd såhär: Handkräm
Tandborste&tandkräm
Hörlurar
Öronproppar
Och en sådan "lapp" "skydd" för ögonen man ahr när man sover.

SNART DAX IGEN!! =D


 
Jag kom hem från Linnea ungefär klockan 6. Har ätit glass, töntat mig med hennes wabcam, läst skvallertidningar och massor mer.

Jaaaaa...........!! Nu ska jag sova!!

Ciao 
      Godkvällgodnatthejdå
SPIDER PIG
Spider Pig, spider pig, does a whatevery spider pig does. Look out he is a spiderpig. Haha sinnes
Känner bara för att lägga in denna


PS:
Gå in på Miley Cyrus på Youtube och klicka på dem med Just Stand Up! Väldigt många artister,roligt att se dem samarbeta, och göra ngt tsm, för cancer-fonden också! Ett plus för dem! Miley cyrus har ett underbart hår och hon har blivit populär hos mig nu på sistonde.Roligt =) 

 Åter:Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0