Julia&Linnea&Jag

Godmorgon eller ska man säga goddag.

Hur som helst, mamma hämtade mig efter skolan(som är 10.50) först körde vi till Svedala för att hämta mina mjuka inomhus skor, som är för små! =(
Efter det körde vi till IKEA och det blev inte så fruktansvärt mkt, vi lämnade tillbaka lite onödigt köp och sen gick vi runt och bara tittade, Älskar att bara gå titta in i de små husen! Haha X D
Innan det hade vi fikat, och jag tog en stor och mäktig kladdekaka med grädde.

Mamma - Isabell, vi kan dela på ngt, men jag vill ha morotkaka, vi tar det va?
Jag- Nej jag vill ha kladdekaka..

Efter en stund

Jag- Fy fan, mamma. Jag mår skit!!

Vi köpte behövande saker och när vi kom ut därifrån krängde jag i mig 2 korvar! Haha usch!
Vi köpte även två paket fryst IKEA-pizza och potatis-plättar eller ngt sånt och CHIPS!

Julia kom hem till mig på kvällen. Vi tittade på The Notebook, igen!! Och man gråter varenda gång! Julia hade inte sett den innan så hon grät&grät&grät, jag kunde inte hålla mig så där satt vi och grät till slutet! USCH, säger jag!

Julia sov över hos mig och vi tittade på Bring it on, Den är bra.till slut somnade vi och på morgonen så stack Julia klockan åtta för hon skulle klättra i Malmö.

Det var planerat att vi skulle åkla och shoppa idag som i Fredags men det vlev inget. Blir kanske på Fredag för då har vi studiedag =)

Nu ska jag göra mig ordning och sen åka hem till Linnea! <3

Ciao, Isabell

NOTEBOOKNOTEBOOKNOTEBOOK
                                             Underbar film med Rachel MCadams och Ryan Gosling
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0