En dag i Malmö

Hejsan, det var ett tag sedan jag bloggade men jag inte haft tid plus att datan har...med ett finare ord "inte varit sig själv!"

Fredag: Studiedag ; ) (Vaknade en halvtimme innan tåget skulle gå, så jag skyndade mig!) Tog tåget in till Malmö med Julia & Linnea. Snålade som fan och mådde skit efter allt! Jag är fruktansvärt snål och jag mår inte bra av det, verkligen inte bra va det!! SUURT!
Var inne i second hand affärer och hittade massor men nej, bara för att en jeansjacka kostade runt 100 kronor så köpte jag den inte! Gick till Myrornas, en lite billigare second hand affär.Hittade en stor tjocktröja. Vet, fjälltröjor eller vad mnan kallar dem, en sådan i herrstorkel(Precis som jag vill ha den) för 85 kr, OCH jag köpte den inte! URRRRCH! Okej den var sönder men ändå!!!

Vi var även inne på det stora Åhlenshuset, blana alla parfymer(=D) Iaf, jag höll en Paris Hilton parfym, full som den var också, tappade den och paaang! Nä men den gick inte i sönder den bara skakades om lite men ändå, tänk om den skulle gå i sönder,dyrt skulle det bli iaf mkt pengar. Jag klarade mig!
Jag skulle gå över gatan(vid stora H&M) det var inga bilar men paang!(Jag vet det börjar bli lite uttjatat!) Jag var nära på att bli överkörd av en cykel! Alla bara skrek och jag bara hoppsan!
Vi åt på Pause, gott var det, varma mackor,god sallad till! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0