En dag i Malmö 2- (Kommer på bio) Gud så rolig jag är!

Hejsan, I fredags när ajg kom hem från Malmö så bar det av till Malmö igen,typ bara en kvart efter jag kommit hem.
Sur & irriterad var jag, eftersom jag inte hade köpt ngt och bara snååålat.
Läste ut svensk boken i bilen och blää vad kass den var!

Skulle äta middag hos mina nästkusiner och det var jätte trevligt. Pappas kusin och hans fru och pappa berättade om hur de var som unga. Fulla i Köpenhamn vid 13-14 års åldern och nära att bli tatuerad, inbrott i kondomautomat, ja det mesta.Sinnes!
 Johan & Sofie var hemma, mina nästkusiner,fick höra deras nya låtar och de var bra. roligt att de också var hemma. Johan har jobbat på Elton John, Beyonce & massor av  flers kändis-fester. Vill också träffa kändisar! = /
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0