Lördag-

Hola!

Söndag idag-Lördag igår.

Igår så var Linnea här. Riktigt trevligt var det. Vi åt tacos, pratade i en evighet om sådant vi aldrig har pratat om!( =) )
Senare mot kvällen spelade vi Twister och ja,,Kan inte berätta allt,Haha.
Det var en fruktansvärt rolig grej som hände:
Jag  skulle dricka upp det sista av coca-colan som fanns kvar i glaset, och helt plötsligt rapade jag,, haha en hög rap.
Linnea började gapskratta och jag fick inte ner colan så jag gick runt i hela rummet fullt med läsk i hela munnen.
Jag lade mig ner  på Twistermattan, bara för att jag skrattade. Tillslut kunde jag inte hålla mig längre så all cola bara sprutade ut på mattan! Så där låg jag och tvättade bort det klibbiga sockret från mattan..Shit vad det var roligt! HAHA
Värsta andningsproblemet blev det nästan!

Vi vågade inte ligga inne på mitt rum på övervåningen så vi sov i mamma & pappas sköna säng. Med en hund som tuggade på gris luftstrupe-ngt!? Stank-Ohyes!

Linnea åkte hem klockan 11, för att hon skulle passa sin lillasyster. Gissa vad jag åt till frukost, jo TACOS! =P
Gick ut med Wilma i ösregnet..snacka om att hon och jag var blöta efteråt, tur att det finns regnkläder! =)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0