Hjäälp

Okej, nu sitter jag hör med telefonen nära till hands och vill bara att ngn ska komma hem!!!!
Det regnar, åskar och blixtar och jag är ensam hemma! AHH!
Fyfan..Ska nog ta upp Wilma(hunden) upp hit, men jag vågar inte gå ner.
Har sett på lite nya Hannah Montana avsnitt på Disney Channel och sedan premiären av Camp Rock. Såg ett ljus och blinkade utanför fönstret, upptäckte senare att det var en blixt och sedan åska, muller. Tog telefonen och ställde mig bakom en bokhylla som står vid sidan av rummet(har ingen plats än) OHHh!!! NU! AHHHHH!!!
Ringde pappa som är hos våra kompisar, sa att han skulle komma hem bara för att jag var rädd och att det snart skulle komma en luffare och knacka på. (skogen bredvid har det funnitd en luffare) Äsch vad jag inbillar mig,,!!
Men han bara:Haha nä..jag kommer hem och en timme, klockan 10.
ÖHH, JA RESTEN AV FAMILJEN KOMMER HEM DÅ OCKSÅ! jag vill inte vara kvar här..!!!
Ska hämta broren på superkvällen nere i byn men nej att jag går ända vägen dit! Jag stannar hemma!
Jag måste på toa men vågar inte gå in dit.
Hörs som om takfönstrena ska spricka...AHH! SHIT!! HELA HUSET SKAKADE PRECIS! OH NOO! jag gråter fan!
stackars wilma som ligger där nere helt ensam, och jag bara sitter här och tycker synd om mig själv..Jag lovar, huset, skakade! Och nu morrar hon också! Kan dety bli värre!!!!???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0