Fredag-

Hejhej..Slutade skolan klockan 11. Anna & jag gick till bussen som låg några gator därifrån. Fick  ha jeans-jackan över huvudet bara för att det regnar hela tiden, och ja, därför blev det ingen bild.
När jag kom hem så var mina vita strumpor som satt på fötterna inte så vita längre, mörka var dem, Ohyes, Sulan på skon har gått i sönder så ja, Hälen och stortån. : /
Åt middag med mamma innan mamma åkte till jobbet.
Spelade lite tråkigt hackigt playstation och nu sitter jag här och käkar på ett äpple som smakar suuurt!

Hörs som om takfönstrena ska spräckas snart av allt regn. Buu!
Imorgon kommer bästa-linnea på besök medans mamma & pappa ska på bröllop i Åkarp.
OCH jag måste städa mitt rum!
Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Bea

du hade kommenterat Kenzas blogg, och därifrån hittade jag din blogg :D

ska inte göra så mycket, ta det lugnt, sola och bada, göra nytt military ID. Och plugga...

2008-10-03 @ 15:38:17
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0